در گفت وگو با اسنك مطرح شد

رضایت 96 درصدی جانبازان از خدمات بیمارستان ساسان

رضایت 96 درصدی جانبازان از خدمات بیمارستان ساسان

به گزارش اسنک رئیس بیمارستان فوق تخصصی ساسان ضمن تشریح شیوه خدمت رسانی به جانبازان و ایثارگران، درباره تأثیر تحریم ها در تأمین داروی این بیماران، تصریح کرد: تاجایی که نیازهای درمانی معمول بیمارستان ما بوده است بنیاد شهید تلاش کرده از طرق مختلف و حتی از خارج از کشور نیازهای دارویی را تأمین کند، ولی مسلما در بعد کلان، تحریم می تواند مشکلاتی هم بوجود آورده باشد.


دکتر علیرضا توکلی مهرجردی در گفتگو با ایسنا، درباره شیوه نوبت دهی بیمارستان به ایثارگران اظهار داشت: با انتشار کرونا برای نوبت دهی از تمام امکانات و تکنولوژی ها استفاده کردیم. در واقع از راه سایت بیمارستان، تلفن گویا، دستگاه نوبت دهی استند و رجوع حضوری امکان نوبت دهی وجود داشت و برای هر بخش هم سهمیه تعیین کردیم تا نوبت ها تنها از یک طریق پر شود. از طرفی کلینیک های ما از حضور روزی یک یا دو متخصص خاص به شرایطی رسیده است که دو ساعت به دو ساعت متخصص داشته باشیم.
او تصریح کرد: با افزایش تعداد متخصصین از ۱۴۰ نفر به ۳۵۰ نفر متخصص حالا مشکلی برای نوبت دهی به ایثارگر نداریم. البته مشخص است که امکان دارد مواردی بدون هماهنگی و نوبت دهی به بیمارستان رجوع کنند که این امر سبب بروز نارضایتی هایی شود. البته با وجود پزشکان متخصصان طب اورژانس، پزشک متخصص داخلی مستقر در اورژانس و پزشک متخصص قلب مقیم شب دیگر مریضی نداریم که رجوع کند و برای خدمات معمول نتواند خدمت گیرد.
وی ادامه داد: برپایه آخرین رضایت سنجی صورت گرفته از ایثارگران و مراجعین بیمارستان، رضایت ۹۶ درصدی هم در مقاطعی حاصل شده است اما بطور قطع درصدد رفع مشکلات احتمالی هم هستیم.
او درباره عرضه خدمات درمانی به خانواده جانبازان و ایثارگران، بیان نمود: کلیه ایثارگران و خانواده آنها که به بیمارستان ساسان رجوع می کنند صرف نظر از این که زیر پوشش چه بیمه ای باشند، کلیه خدمات درمانی را بدون فرانشیز دریافت می کنند.
مهرجردی درباره تأثیر تحریم ها در تأمین داروی بیماران جانباز و ایثارگر، تصریح کرد: تاجایی که نیازهای درمانی معمول بیمارستان ما بوده است، بنیاد شهید تلاش کرده از طرق مختلف و حتی از خارج از کشور نیازهای دارویی را تأمین کنند ولی مسلما در بعد کلان، تحریم می تواند مشکلاتی هم بوجود آورده باشد اما ما در بیمارستان چیزی را مستقیم ندیدیم. البته افزایش قیمت ها، تجهیرات، تعمیرات قطعات و... مشکلاتی بوجود آورده است اما سبب نشده که خدمت درمانی مختل شود.




منبع:

1400/12/27
12:01:59
5.0 / 5
1078
تگهای خبر: بیمار , بیمه , پزشك , تكنولوژی
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
X

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۳ بعلاوه ۴
اسنک در خانه
اسنک snacu.ir